Click-Through Page

Sprzedaż bez nachalności

Gotowy na poznanie tajników mocnych stron Click-Through Page?

To solidna dawka wiedzy, której potrzebuje każdy właściciel firmy przed stworzeniem własnej strony typu "click-through".

Pokażę Ci na konkretnych przykładach, jak to zrobić dobrze.

Click through page - Owocni

OWOCNY HIT!

Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.

Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.

Zamów badanie teraz

Anna Kloz
Copywriter

> landing page > click through

Streszczenie:

Strony Click-Through Page to furtka, przez którą wpuszczasz odwiedzających do grona klientów. Jeśli jeszcze nie są na to gotowi - dajesz im solidny powód, żeby spróbowali, jak to jest współpracować z Twoją marką.

Czym jest Click-Through Page?

Strona typu "click-through" zawiera link do innej strony, na której potencjalni klienci mogą natychmiast zrealizować swój cel, np. dokonać zakupu lub rozpocząć darmowy okres próbny.

Celem Click-Through Page jest przekonanie odwiedzającego do podjęcia określonej akcji. Wszystko na stronie ma zachęcić użytkownika do kliknięcia w Call to Action (wezwanie do działania).

Jest nim zazwyczaj przycisk lub link, który przenosi odwiedzającego do innego miejsca. Najczęściej na stronę sprzedażową.

Po co to wszystko?

Aby nie bombardować odwiedzających od wejścia sprzedażą. Rozbudzić ich zainteresowanie i przygotować grunt pod sfinalizowanie transakcji.

Click-Through Page a Lead Generation Page

Click Through Page i Lead Generation Page to 2 główne rodzaje Landing Pages (stron docelowych).

W skrócie Landing Page to pojedyncza strona skupiona w 100% na jednym celu. Dotyczy konkretnego produktu lub usługi.

Kluczową różnicą pomiędzy Click Through Page i Lead Generation Page jest ich cel.

Lead Generation Page wykorzystuje formularz do zbierania danych kontaktowych potencjalnych klientów. To tzw. leady. Można następnie uruchomić kampanie reklamowe skierowane do leadów lub przekazać je sprzedawcom.

Chodzi o to, by je podgrzewać - dalej przekonywać do zakupu.

Click Through Page to landing nastawiony na sprzedaż.

Łączy się ze stroną, na której odwiedzający mogą natychmiast skorzystać z Twojej oferty.

Ma prosty przycisk CTA jako wezwanie do działania. Po kliknięciu w CTA odwiedzający trafia do miejsca, gdzie kończy transakcję.

Główne zadania Click-Through Page

Click-Through Page ma zastosowanie w różnych sytuacjach, ale jest szczególnie skuteczna, gdy:

Chcesz dać odwiedzającym przedsmak swojego produktu lub usługi, zanim poprosisz ich o zaangażowanie

1

Sprzedajesz produkt lub usługę cyfrową, która może być dostarczona natychmiast

3

Sprzedajesz produkt lub usługę fizyczną, a ich nabycie nie wymaga żadnych dodatkowych informacji od odwiedzającego

2

Wbrew pozorom zastosowanie tego typu stron nie ogranicza się tylko do odbiorców, których chcesz przekonać do natychmiastowego zakupu.

Mogą być również używane do ofert, takich jak darmowe pobieranie ebooków lub demo.

Dzięki temu trafiasz też do potencjalnych klientów, którzy dopiero zaczynają swoją ścieżkę zakupową. A na właściwy zakup będą gotowi za jakiś czas.

Najlepsze praktyki z przykładami

Wyśmienita strona Click-Through Landing Page to taka, która jest testowana
i optymalizowana.

Można do tego wykorzystać testy A/B. Porównasz dzięki nim dwie wersje strony. Sprawdzisz, która z nich jest skuteczniejsza.

Jeśli jednak nie masz dostępu do tego rodzaju danych, nadal możesz stworzyć stronę, która świetnie realizuje Twój cel biznesowy.

Zrobisz to wprowadzając w życie kilka najlepszych praktyk.

Dobrą stronę typu "click-through" poznasz po 8 elementach:

1. Mocny, wymowny nagłówek.

2. Zachęcający podtytuł.

3. Przekonująca treść (cechy/korzyści).

4. Wciągająca oferta.

5. Porywające wezwanie do działania (CTA).

6. Wideo produktowe lub grafika kontekstowa.

7. Dowód społeczny.

8. Zoptymalizowane miejsce docelowe kliknięć.

Nagłówek i podtytuł

Zachęć do zapoznania się z treścią całej strony.

Różnice między Click Through Page i Lead Generation Page

Twój nagłówek jest pierwszą rzeczą, którą zobaczą odwiedzający.

Wyeksponuj w nim swoją propozycję wartości. Wykorzystaj go do zrobienia dobrego wrażenia.

Następnie podtrzymaj je tworząc zachęcający podtytuł. Może to być zdanie lub dwa, albo krótki akapit. Upewnij się, że opis jest jasny i na temat.

Nie próbuj upychać w nim zbyt wielu informacji - zawsze możesz zawrzeć więcej szczegółów w dalszej części strony.

Nagłówek i podtytuł powinny współpracować ze sobą. Ich zadaniem jest przechwycenie uwagi użytkownika. Mają przedstawić swoją propozycję wartości w tak jasny i zwięzły sposób, jak to tylko możliwe.

Dzięki temu czytelnik od razu wie, o czym jest strona i czego może się po niej spodziewać. Napisz esencjonalnie o tym, co robi firma i jak może pomóc czytelnikowi.

Przekonująca treść (cechy/korzyści)

Pisz o kwestiach istotnych dla klienta.

Nagłówek na Click Through Landing Page marki Linkhouse

Najskuteczniejsze strony sprzedają nie tyle funkcje produktów, co rezultaty, jakich pragną odbiorcy.

Kluczem do napisania świetnej treści Click-Through Page jest skupienie na korzyściach, jakich mogą oczekiwać klienci.

Następnie opisanie ich w sposób łatwy do zrozumienia. Bez niepotrzebnego żargonu.

Oferta

Najważniejsza część Click-Through Page.

Jeśli chcesz, aby ludzie podjęli akcję na Twojej stronie, musisz dać im powód, aby to zrobili. Tym powodem jest Twoja oferta.

Korzyści na Click Through Landing Page marki Rankomat

Ważne, żebyś skupił się na jednej ofercie. Konkretnej usłudze lub pojedynczym produkcie.

Takie strony mogą osiągnąć o 266% wyższą skuteczność niż strony z kilkoma ofertami.

Zadbaj żeby Click-Through Page była przekonująca, czyli:

  • Konkretna - pozbądź się niejasności i dwuznaczności.
  • Bezpieczna - zniweluj ryzyko do minimum.
  • Cenna - zbuduj jej wysoką wartość w oczach klienta.
  • Satysfakcjonująca - zapewnij natychmiastową gratyfikację.

Wezwanie do działania (CTA)

Przekaż czytelnikowi, co musi zrobić dalej i daj mu powód, aby to zrealizował.

CTA (Call to Action) na stronie to inaczej wezwane do działania. Na Click-Through Pages zachęcaj użytkowników tylko do jednej akcji.

Sam przycisk CTA może pojawić się w kilku miejscach strony w różnej formie. Jednak zawsze ma dotyczyć tego samego działania.

Przykład prezentacji oferty na Click Through Landing Page

W powyższym przykładzie CTA: “Załóż konto za darmo” moglibyśmy sformułować również tak: "Wypróbuj Linkhouse za darmo"; "Rozpocznij darmowy okres testowy"; "Odbierz wersję demo za darmo" itd.

Treść przycisku CTA na Twojej stronie powinna być jasna i odpowiadać odbiorcy na pytanie: "Co z tego będę miał?".

Upewnij się, że Twoje Call to Action wyróżnia się na tle reszty strony. Jest konkretne, przekonujące i możliwe do wykonania.

Przekaż krótko i zrozumiale, jakiego działania oczekujesz od odwiedzających. Ułatw im to.

Pomyśl też o wzmocnieniu CTA poczuciem pilności.

Tworzenie poczucia pilności może być świetnym sposobem na zachęcenie odwiedzających do podjęcia działania. Jeśli ludzie czują, że muszą działać teraz, są bardziej skłonni to zrobić.

Istnieje kilka różnych sposobów na stworzenie poczucia pilności.

Możesz użyć zwrotów, takich jak: "oferta limitowana" lub "do wyczerpania zapasów". Dobrze sprawdzają się również timery na stronie, które odliczają czas.

Wideo produktowe lub grafika kontekstowa

Pokaż to, czego na pierwszy rzut oka nie widać.

80%

­Filmy produktowe mogą zwiększyć konwersję nawet o 80%

Dla jasności konwersja ma miejsce wtedy, kiedy użytkownik wykona akcję, której od niego oczekujesz. Tej, do której go namawiasz w swoim CTA.

Filmy angażują odwiedzających i wyjaśniają, co robi dany produkt lub usługa. Dlatego są tak skuteczne w pozyskiwaniu konwersji.

Wideo świetnie nadaje się do pokazania:

Cech i korzyści, jakie zapewnia oferta

1

Przykładów jego praktycznego użycia

3

Dogłębnej analizy działania produktu

2

Tych części usługi lub produktu, których potencjalni klienci nie widzą

4

Dobry film pozwoli Ci podbudować zaufanie. I poradzić sobie z wątpliwościami, które mogą powstrzymać użytkownika przed zakupem. Sprawisz, że oferta stanie się namacalna.

Dowód społeczny

Udowodnij, że Twojej marce można zaufać.

Ludzie chcą widzieć, że inni odnieśli sukces z pomocą Twojego produktu lub usługi. Zanim sami zdecydują się je kupić.

Dowód społeczny może być potężnym motywatorem. Jeśli inni ludzie używają Twojego produktu i cieszą się nim, nowi odwiedzający są bardziej skłonni do podjęcia decyzji o jego zakupie.

Przykład przycisku Call to Action

Dowodem społecznym jest każda forma potwierdzenia przez osoby trzecie, że Twój produkt lub marka są godne uwagi.

Istnieje kilka sposobów, aby dodać dowód społeczny do swojego Landing Page:

  • opinie;
  • referencje;
  • oceny gwiazdkowe;
  • loga klientów;
  • liczba obsłużonych klientów;
  • nagrody itp.

To pomaga budować zaufanie i wiarygodność. Skutecznie pomaga.

93%

93% klientów bierze pod uwagę recenzje dotyczące marek, których nie znają

66%

66% konsumentów pozytywne recenzje są w stanie przekonać do zakupu

Jeśli nie używasz dowodu społecznego, tracisz kluczową szansę na zwiększenie konwersji.

Zoptymalizowane miejsce docelowe kliknięć

Dopracuj stronę, na którą kierujesz odwiedzających.

Większość firm pomija miejsce docelowe kliknięcia. W ten sposób przedsiębiorcy pomijają kolejną okazję do konwersji.

Dowody społeczne na Click Through Landing Page

Strona docelowa, na którą kierujesz użytkowników z Click-Through Landing Page również powinna zawierać dowód społeczny.

Upewnij ich w przekonaniu, że to, co do tej pory zobaczyli i o czym przeczytali jest wiarygodne. I przede wszystkim godne zaufania.

To jeszcze nie wszystko.

Świetna oferta jest szalenie ważna, ale trzeba ją jeszcze zręcznie pokazać. Potrzebujesz profesjonalnego projektu swojej strony Click-Through Page.

Odwiedzający powinni czuć, że są na stronie, która jest bezpieczna. Cały design ma ogromny wpływ na to czy i jak zrozumieją Twój przekaz.

Zbudujmy razem Click-Through Page, która niestrudzenie będzie dla Ciebie zbierała nowych klientów.

Rozdział 1:
Fundamenty skutecznych stron w biznesie
Odkryj, jak landingi mogą zrewolucjonizować Twoje działania marketingowe szybciej niż myślisz. Dowiedz się, jak to działa!
Rozdział 2:
Tworzenie skutecznej Landing Page
Sprawdź, jak powstaje doskonały landing page. Taki, któremu klientom ciężko się oprzeć.
Rozdział 3:
Kluczowe elementy skutecznych Landing Page
Dowiedz się, jakich elementów nie może zabraknąć na landingu, jeśli myślisz poważnie o przekuwaniu kliknięć w sprzedaż.
Rozdział 4:
Cele i rodzaje Landing Page
Zrozum jak żonglować różnymi rodzajami stron docelowych, aby Twoja firma prosperowała jak nigdy dotąd.
Rozdział 5:
Optymalizowanie Landing Page
Są skuteczne landingi i takie, które rozbijają bank. Odkryj wskazówki, które odblokowują konwersje.
Rozdział 6:
Landingi na czasie
Dopasuj swoją stronę docelową do zmieniających się wymagań klientów. Sprawdź, co działa na nich teraz.

Owocni eksperci cytowani są przez:

Zamów bezpłatne
badanie strony, by
otrzymać porady
od ekspertów

Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.

Zamów badanie teraz

Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.

4.98 / 5