Skuteczna strategia marketingowa to plan zorientowany na maksymalne zyski.
Jest to narzędzie, które pomaga przedsiębiorcom w wyborze, ustaleniu
priorytetów i planowaniu efektywnych działań marketingowych.
Tak jak dobrze napisany biznesplan, strategia staje się drogowskazem.
Mapą, będącą podstawowym narzędziem pracy marketingu.
Strategia pozwala komunikować się spójnym głosem.
Prostym, zrozumiałym i przekonującym klienta.
To zbiór bardzo konkretnych wzorców i reguł
tworzonych do osiągania dużej efektywności.
Tonu głosu, sposób komunikacji marki.
Styl prezentacji graficznej.
Rodzaj i miejsce reklam.
Do celu. Krok po kroku.
Które taktyki będą najbardziej efektywne w realizacji Twojego celu?
Choć każda strategia tworzona jest indywidualnie, to można
wyróżnić kilka elementów wspólnych dla wielu z nich.
Rdzeń owocnej strategii marketingowej to konkretny plan działania.
Mówi o tym jakie działania podejmować, kiedy i w jakiej kolejności.
Dobór działań jest zależny od Twojej dostępności czasowej oraz budżetu.
Po zaprojektowaniu obu lejków sprzedażowych, szeregujemy wszystkie
taktyki w logiczny plan działania, który zapewnia tobie jak najwyższy
zwrot z inwestycji przy minimalnym wysiłku.
Każde działanie jest opisane krok po kroku w wyczerpujący sposób
wewnątrz strategii. Tak aby klient znał dokładną instrukcję potrzebą do
wprowadzenia danej taktyki w życie. Unikamy marketingowego żargonu,
a jeśli temat jest zaawansowany – odsyłamy do sprawdzonych źródeł.
Zawsze dostosowujemy kanały komunikacji marketingowej i nasze plany
działania do potrzeb naszych klientów. Oznacza to, że jeśli Twój model
biznesowy jest eksperymentalny – możemy skupić się na
horyzoncie krótkoterminowym zamiast na planie 12-miesięcznym.
Na 50-100 stronach powiemy Ci dokładnie o tym co robić, oraz w jaki sposób to robić - krok po kroku.
A ponieważ wiemy, że nie lubisz pisać, ale masz budżet marketingowy w wielkości 1000 PLN miesięcznie – tłumaczymy jak znaleźć dobrego, ale niedrogiego copywritera w Twojej niszy. Oddajemy w Twoje ręce dokument – brief, który możesz wysłać copywriterowi, aby wiedział na co zwracać uwagę, żeby w skuteczny sposób napisać Twoje posty.
Czy opowieść Twojej firmy jest ciekawa? Czy jest wiarygodna?
Czy ta narracja skutecznie motywuje do współpracy z Tobą?
Marka, to rodzaj doświadczenia.
Emocje, które należy starannie
zaprojektować i wdrożyć.
W jaki sposób sprawimy, że klienci będą rozpoznawać markę
nawet wtedy gdy nie będą widzieć jej logotypu?
To tylko niektóre z wielu zagadnień,
które pomożemy Ci rozwiązać.
Niezależnie od tego, czy chodzi o sprzedaż
bezpośrednią, content marketing, czy planowanie
kampanii reklamowej na Facebooku – zawsze
dostaniesz od nas komplet informacji pozwalający
na wprowadzenie strategii w życie samodzielnie.
Jeśli Twój budżet na marketing wynosi przynajmniej
3000 PLN netto miesięcznie – przedstawimy Ci
również opcjonalną ofertę wprowadzenia strategii
marketingowej w życie za Ciebie.
Czy moja strategia może skupić się na obszarach innych niż te wymienione powyżej?
Zależy mi na czasie. Czy moge liczyć na szybką realizację?
Czy macie doświadczenie w mojej branży?
Czy możecie zająć się wdrożeniem strategii marketingowej za mnie?